doktorum bil yavuz ay çok iyi bir doktor kesınlıkle ona lafom yok 35+3 de suyum geldi tansıyonum 15 doktorum o hastanede dıye acile gittik suyum hiç durmuyor benı aldılar direk doğumhaneye ayın 17 de gittim tek basıma bir odada ne aileden biri var yanımda ne telefon kesınlıkle bılgıde vermıyolar suyum geldıgı için yatak sırılsıklam gorevlıye soyledım degışirmisin yuzume bakmayı bırak cevap vermeden gitti karnımda nts kolumda tansıyon aletı kalkamıyorum en son dayanamadım cıkardım hepsını lavaboya gittim yatagımı falan kendım degıstım ertesi gun annemi zorla içeriye soktular annem altıma bez tuttu tuvalat ihtiyacımı gordum Allah razı olsun ebler dıger doğum yapanlara bagırıyo kes sesini falan korkumda sesim cıkartamadım ayın 18 de akşam 5 de suni sancı taktılar suyum bitmiş tansıyon 18 lerde ve kesınlıkle sezeryana almıyolar bebek dostu hastane oldugu için benı o sekılde 19 sabah 4 kadar zorla normal doğum yaptırdılar ve yetmezmış gibi 3 gun o sekılde servıste yatırdılar cıkıs vermıyolar neymıs tedavı uyguluylarmıs uyguladıkları tedavı tansıyon bakmak ve yeni dogan doktoruna erken doğum va bılgısı vermemeişler doktor bana sordu ve yasadıklarıma sasırdı cocuktan kan alın enfeksıyon varsa kuveze alıcam dedi cok sukur bir sey cıkamdı