Fullik Bugün sürekli ishaldim sürekli tuvalete çıktım ve karnında sürekli sertlik oluyo yaşayan var mı aranızda arada kaldım doğum belirtisi mi
Gamze08 Fullik doğum belirtisi Aralıkli gelen sancı benim akşam 8 de başlandı sabah 6 ya kadar takı 5 dk da bir gelene kadar durdum sonra hastaneye gittim yakındı evimize
prenSandprenseSMomy Fullik hayırlı olsun dolmuş günün dayanamıcak bi aprın olursa gidersin yada belirti oldupu zmaan
AyselDemir Fullik hayırlı sabahlar evet aynısıni bende yaşıyorum.da bundan 2 hafta önce kaç aydi kabızlık şikayetim vardı şimdi 1 haftadır ishalim doğuma az kaldı diye öyle zannediyorum.şuan 37+5