Kızlar 00 dan sonra 38+4 oluyorum öğlenden beri kasıklarımda ağrı var bide karnımda ara ara sancı girip duruyor bazende kasılma oluyor ama kasılma çok değil böyle doğum başlar mı kasılmasız doğum nişan ve suyumda gelmedi ama açılmam vardı en son 2.5 3 cm demişti doktorum cuma günü gidicem tekrar doktora merak ettim kasılmasız doğum olurmu kasılma var ama ssncıyla birlikte değil sancı ayrı kasılma ayrı geliyor