songul_ismail80 Diğer yorumlarınızı da okudum az önce. Hem annen tarafından, hem es tarafından hoş olmayan muameleyle karşı karşıya kalmışsınız. Yapacak bisey yok. Laftan da anlamıyorlarsa iletişimi kesmeniz, mesafe koymanız gerek. Aslında açık açık konuşup noktayı koymak gerekir ama buda olacak gibi değil anlaşılan. Hiç diyaloga girmeyin özellikle sen diyalog kurma. Geliyorlar mı bisey diyemiyorsanız bile sen muhatap olma, uyumasan da odanda yat. Napiyolarsa yapsınlar. Kolay mı ya zaten zor bir süreçten geçiyorsun. Kaldı ki bizi ve bebeklerimizi ilerde neler bekliyor bilmiyoruz. Oturup bunların yaptıklarını düşünüyor, üzülüyoruz. Gece gece çok üzüldüm senin için ama malesef bunlarda hayatımızın bir parçası o yüzden su akar yolunu bulur.
Şimdi rahat bir nefes alalım, karnımızı sevelim hatta bebeklerimizi dürtelim 😅 Benim ki bugünlerde pek bi sakin, bakıcam hareket edecek mi 😇 Karnımızı severken sevdiğimizi söyleyelim 💕