Bussii Kızlar biz 18+4′teyiz Medicana da Volkan Aksallı’ya gidiyorum. Volkan hocaya giden var mı aranızda. Memnun musunuz
Balparem Bussii ben gidiyorum ve çok memnunum sadece biraz yoğun bir doktor onun dışında çok sevimli aşırı sempatik ve ilgili.20+4 benimde ve sonuna kadar onunla devam edeceğim insallah