Kızlar normalde düzenli bir şekilde regl oluyorum fakat 16 gün gecikti sizce doktora gitmelimiyim test için erken olduğunu düşündüm sizce hamile miyim kasıklarım falan ara ara ağrıyor göğüslerim de baya büyüdü birde normalde regl olmadan önce çok aknem olurdu yüzümde şu an öyle güzel ki bu da dikkatimi çekti belirtmek istedim 🙏🏻