Hazal2332 Kızlar 31 haftalığım sabahtan beri alt karın bölgemde aşırı derecede baskı var bebek aşırı aşağıda hareket ediyor hissediyorum kalçam ve belimde de çok ağrı var bu erken doğum belirtisi filan olabilir mi korkuyorum bilen aydınlatsın lütfen
minikpatik Hazal2332 benim aynı şekilde samcım başladı durdurdular 32 haftalıktım çünkü bebek kanala yerleşmiş o alttaki baskı sancı o yüzden. Doktora git sancı başlamadan kontrol etsinler
Kediannesi1 Hazal2332 mutlaka doktora gidin dün bu önemsemediğim belirtiler dolayısıyla ikizlerimi 32 haftalık doğurdum
Fidanali02 Bende 30+2′yim benimde bugun sağ tarafıma sancı giriyor durmadan belime vuruyor ağrısı korkuyorum erken doğum olur diye bilen benide aydınlatabilir mi lütfen eğer doğum sancısı ise hemen çanta hazırlamam gerekiyor
Mrvcakatt Fidanali02 kendini bu kadar korkutma , rahim agzi uzunlugu ve suyu iyiyse dogum gerceklesmiyor daha. Doktora git tedbiren
Emineakin0320 Fidanali02 canım benim bende 30 +2 yım ikiz geveyim bundan iki hafta önce sağ tarafında ağrı hissediyordum belim ağrıyor sanıyordum fakat sağ bobregim şişmiş ondan dolayı oluyormuş hamilelikte normalmiş bebekler baskı yapiyormus ve stent taktılar su an biraz rahatım artık agrm yok ama stent ağrısı çekiyorum bu seferde ama tehlikeli bir şey mutlaka git görün derim artı böbrekten dolayı ateşim çok çıktı ve enfeksiyonum çok yuksekti tavsiyem bir üroloji ye gorunmen ultrason da belli oluyor zaten
Hazal2332 Mrvcakatt en son gideli 1 hafta olacak nerdeyse doktor her şeyi iiyi durumda demişti suyu filan
Mrvcakatt Hazal2332 o zaman agri var miydi , suan iste doktor ebe hemsire olmadigimiz bilemeyiz maalesef her gebelik bir olmuyo
gamzecgr Hazal2332 hafta ilerledikçe günü gününü tutmuyor ya maalesef dün çok iyiyken bı anda sancı da olabilir siz o yüzden doktora danışın mutlaka bı nst ye girersiniz içiniz rahat olsun
Mmnj Kediannesi1 o bnde de var canm gittinmi dr bu yüzden 35 haftalıgım bnde karnım ağrıyo hafiften adet agrısı gibi belim ağrıyor 1 Hafta sonra kontrol üm var hemen gelse bile şu tarih
Zyszk Hazal2332 31 haftalık hamileyim bende aynı belirtiler bende de var doktora gittim bu şikayetlerle rahim ağzı uzunluğuna bakıldı normaldi suyuda normaldi o yüzden doktor normal dedi sizinde normaldir bence içinizi ferahtlatmak için gidin ama bu haftalarda normal
Hazal2332 Zyszk Yaa saol içimi rahatlattı biraz bende de birden bire başladı diye korktum yoktu normalde
Kediannesi1 Arzuanne yoğun bakımdalar malesef hem küçükler hem enfeksiyon çıktı hemde akciğerler gelişmemiş malum ama iyi olacaklar inşallah