Ruken34 Hafizebirhanim 40+5 oldum gelmiyor Perşembe yatış olacak büyük ihtimal suni vericekler olmasa sezeryan o güne kadar sancım olur inşallah
Yagmursahdam Hafizebirhanim bende 37+4 üm ara ara kasılmalar bide çatı ağrım başladı. Ahududu yaprağı çayı aldım pilates topuyla hareketler yapıyorum bakalım bi dogsaydınyaaa
neslisahctnky-554 Ben de 38 haftalığım Perşembe kontrolüm var ağrılarınız ne durumda? Benim ara ara bel ağrım oluyor ve bacaklarıma vuruyor
Hafizebirhanim neslisahctnky-554 mutfak toplayinca bel agrim oluyo bide dun gece sanki regl olucakmis gibi agrim oldu baska hicbirseyim yok maalesef 🥺🥺
eftelyaa1603 Bnde 39 giriyorum işte bugün nst biraz sancım çıktı arada gelip gidiyor bekliyorum hala bnde merak ediyorum ne zaman doğacak çok yoruldum 😶
Hafizebirhanim eftelyaa1603 nst de kac cikti acaba sanciniz 🙄 ne guzel siz en azndan biraz sanci gormussunuz ben hala bekliom
Ruken34 Hafizebirhanim yok doguramadik daha evet 2 gün sonraki bende kararsizim ya suni cekip acilma olmasa sezeryana alirlarsa diye korkuyorum beklesemi beklemesemi bilmiyorum kakasını yapma durumu da var
eftelyaa1603 Hafizebirhanim 40 üstü çıktı biraz halsizim bugün bilmiyorum arada gelip gidiyor düzenli sancı yok yani
Hafizebirhanim Yagmursahdam ahududu yapragini nasil demliyorsunuz ? Bende baslamak istiyom ama bi yandan da tedirgin oluyom
Yagmursahdam Hafizebirhanim sıcak suyu kaynatın. Sonra biraz ahududu yaprağını ben frenc presste yaptım ama baska bir demliğe de koyabilirsiniz koyun. Üzerine sıcak su koyup kapağını kapatın. Kapağın bi 5-6 dk boyunca kapalı olması lazım. Sonrasında tüketin. Tadı güzeldi bence bir tane hurmayla birlikte içtim. 😀
Hafizebirhanim Ruken34 doktorunun fikri ne hani sende nasil birsey goruyo hic sordunmu ? Acilma olma ihtimalini felan
Minikayak24 🤦♀️38+4 düzensiz sancılarım var 37 den beri açılmamda var ama gelen giden yok şuan biraz ağrım var ama yine kandırıuorda olabilir kasılmasız ağrım oluyır sürekli bakalım ne olucak ilk doğumum 35+6 oldu bu bebişim çok sabırlı sevdi yerini😂
Ruken34 Hafizebirhanim ben devlet takipliyim devlete mecburi olmadığı sürece sezeryana almiyor onun için önce suni deniyecekler