Mercanus benim bebeğim de 36. Haftadayız makat pozisyonunda doktorum sezaryen için gün verdi, ben de çok normal doğum isterdim ama kısmet olmayacak %99 sezaryen. Bende rahim geriliği vardı ama doğuştan oluyormuş sebebi buymuş googleda da öyle yazıyordu doktorum da dedi bu sebep olabilir diye ama başka bi doktor son 15 güne kadar dönmesi beklenir demişti ben döneceğini sanmıyorum 😀 bence dönmesi için sadece doktorunuza danışın Allah korusun