SerapALT Kızlar merhaba, 35+1’deyiz inanılmaz mide yanmam vardı biraz hafifledi derken şimdi de ağrıyor gibi boğazıma kadar bir acı giriyor ara ara. Sizde de oldu mu?
tugcesakzci SerapALT 28 deyim benim de özellikle akşamları başlayan Bi mide yanmam var sodaya limon sıkıp içiyorum ya da ılık süt
tgbmerve SerapALT çözümü olan varsa bana da yazarsa daha 7+0 im sabah 5 te ağrıya kalkıyorum 3_4 gundur deligibi midem ağrıyor ardından bulantı ölüyorum resmen , ne yesem ağrıyor yemek borusundan yutaga kadar😢 zencefil çayı dene dediler ama daha Dr uma sorma fırsatım olmadı
Zulalg SerapALT 33. Haftadayım ilk haftadan beri çekiyorum. Reflüm vardı zaten o tetikleniyor hamilelikte de iki yastıkl yatmayı dene.. ama rahatlamıyor. Benim doktorum ilk gaviscon sonra rennie sonra lansor verdi. Hiç bir türlü geçiremedik en son lansor biraz rahatlattı
SerapALT tugcesakzci süt ile yanmasını bir şekilde hafiflettim bu kez de ağrı gibi bir durum yaşıyorum, tam da tarif edemedim aslında
Yaseminduygulu Gaviscon şurup 10 dakikada etki ediyo bende tabiki sizi bilemem kızlar çok şükür faydasını görüyorum ben
aresinannesi1 tgbmerve bende çok yaşadım hala da ara ara yaşıyorum 15 haftalık olduk bana ne gaviscon fayda etti ne rennie hiç bir şey etmedi kendimi acilde buluyordum en son şimdi daha iyiyim ilk zamanlar sırtıma kadar vuruyordu ağrı nexium kullanıyorum aç karna bide advance diye bir şurup verdi doktorum
SerapALT Zulalg ara ara kramp gibi bir şey giriyor mideme, göğsümde bir şişlik ağrı hissediyorum enfes bile aldırmıyor girdiği an, sabah olsun doktorumla konuşacağım uyutmuyor
Gamze08 SerapALT Baharatlı, acı, çok salçalı yağlı seyler yeme Tetikliyor, bir tane baharatlı cips yedim yemez olaydım ağladım sonra Mide yanmasından Dikkat edin soğuk süt iyi geliyor ama anlıyorum çok pis birşey