xminikcivciv Kızlar 8 gün önce sezaryen oldum. Dikişlerimin hemen üstünde biraz şişlik ve kızarıklık oldu. Ama öyle çok ağrı yok i, yanlarıma doğru bazen ağrı oluyor, bazen de dikiş yerlerinde batma. Normal mi bilgisi, tecrübesi olan yardım edebilir mi?
xbebegimx xminikcivciv bnde 3 hafta once oldum 1 haftayi buluyor agrisinin gecmesi ama sislik bnde de hala devam ediyor usutunce dikis agrisi yine oluyr
Semiramis91 xminikcivciv Merhabalar. Benim de ilk gebeliğimde böyle olmuştu. 1-2 parmak kalınlığında şişlik olmuştu ve hafif de yanma. Ve aynı sizin dediğiniz zamanlarda hani doğumdan 10 gün sonra falan. O zaman arkadaşlarıma sormuştum normal demişlerdi. Ne kadar sürede geçti hatırlamıyorum ama geçmişti öyle çok uzun sürmemişti. Sizin de geçer yakın zamanda inşallah
peksimetya xminikcivciv üşütmemeniz lazım kendinizi. Emzirirken terleriz soğuruz belimiz göğsümüz açılır çoğu zaman. Ayaklarınızı ve karın bölgenizi sıcak tutun sızlamanız geçer büyük ihtimalle 😊
xbebegimx xminikcivciv kizariklik yok ama dikislern ust tarafi sis karnim daha inmedi tam olarak hametan vermistii doktor onu kullaniyorm
Semiramis91 xminikcivciv Hatırladığım kadarıyla çok hafif bir kızarıklık vardı ama doktora soracak kadar değil. Bir kaç gün takip edin isterseniz, kızarıklık, ağrı, şişlik geçmiyorsa mutlaka doktora sorun içiniz rahat etsin
--Kubra-- Olur canım olur. Ben bebeğim 1 haftalıktı sarılık oldu, o batmalarla ağrılarla hastanede yattım bebeğimle. Çokta abartmadım açıkcası geçecek çünkü. Öylede oldu. 2.aydayız ve sanki hiç doğum yapmamış gibiyim. Geçer yani korkma