Tuce- Yasmin ilacını geçen Ay bıraktım regli oldum ve bidaha kullanmadım rreglim 4 gün gecikti normal mi
Gamzeramo Tuce- adetim 4 gun gecikmisti o gün test yaptm pozitifti ama doğum kontrol hapi kullanmadm ben tabiki
Bimiyendis Tuce- doğum kontrol ilaçları hormonları düzenleyip varsa kist vs. Temizlediğinden bıraktıktan sonra hamile kalma ihtimali çok daha yüksek demişti doktorum. Hayırlısı olsun hakkınızda
AymTii Bende yasmını bıraktım, regl oldum, devam etmedim. Regl olmam gereken gün test yaptım pozitifti. Regl tarihinizden 6 gün önce falan doğru sonuç veriyor erken gebelik testleri. Gecikti semiz testlerde çıkacaktır
Hasretcolak Polikistikover olduğum için bekarken kullanmaya başlamıştım 2023te bir doktor kızdı kullanma dedi karaciğer büyümesi yapar dedi bıraktım ocakta (2 yıl sonunda şubatta adet oldum martta gebe kalmışım😀eşimin kaçamağı yüzünden.Başta çok üzüldüm beklemiyordum ama sonrada kendime çok kızdım bu şans senin için dedim.Üniversitedeyken doktorun biri tedavi görmeden anne olamazsın demişti.Rabbim nasip etti çok şükür.34 haftalık olduk bile
Tuce- Hasretcolak ayyy çok sevindim evet bir arkadaşım da böyle olmuştu sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende doktora gidicem önümüzdeki ay planlamak istiyorduk aslında ama tabi kısmet 🤷♀️
Tuce- Amin inşallah regli oldum ben gecikince acaba mı demiştim ama bakalım bu ay ovülasyon testi ile deneyeceğim