Nur_budak
Bu benim işte. Nst de hep hareketsiz malesef 😞 o yüzden 2 kez nst çekiliyo hep. 2. Si öncesi bişiler yiyorum. Sonra coşuyor. 2 gündür yine çok hareketsiz kafayı yicem. Az evel zorla dürttüm tepki verdi.
Bu hafta 1 gün çok hareketliydi ve sert tepkiler verdi. Diğer günler delircem ya. Yok yeri daralıyor yok uyuyor. Bunlar beni teselli etmiyor. Geceleri vuruyor bir de kefir içtiğimde. Allahım sağlıkla alalım kucagımıza