Kbraa94 29 haftalık olduk kızlar ama şuan aşırı şişme ve kasintim oldu acı veriyor bu durumu yaşayan oldu mu
KlncA Kbraa94 mantar mı oldu acaba? Bende mantar olunca kaşıntı ve kaşıdıkça da şişkinlik oluyor afedersin o yanak kısımlarında
Fikriyelker Kbraa94 benimde bi kere olmuştu oturamıyordum doktora gideseye kadar indi şişliği, sabunla temizleme dedi doktor sadece suyla temizle nemli kalmasın dedi düzeldi sonra kendi kendine
Kbraa94 Ysn benimde ilk aklıma gelen o oldu çalıştığım için 2 gündür gidemedim doktora mantar kasinti yapar sislik neden o korkuttu aynı şikayeti olan var mı en azından fikir alayım dedim
Kbraa94 KlncA toplu lavabolar kullanıyoruz calisiyorum doktorada gidemedim 2 gündür bu şekild e geçmedi o şekild e ayni acimada olmaya basladi izin alıp hemen gitmem gerekiyo demek aynısını yasayan varsa fikir olsun dedim sagol canım