Dilekylmaz Elifff7272 bende de var pozitif gördüm beta 16 çıktı ama adet günüm yarın adet olucam diye endişeleniyorum
Zeehraaaa Kanama yoksa sıkıntı yoktu rahîm genişliyor bebek yerine yerleşiyor iciniz rahat etmiyorsa doktora görünün kalp atışı duydunuz mu
Elifff7272 Aybarssmom_ yaa benim de bel ağrım kasık ağrım var belimin yanları ağrıyo sanki korktum öyle
Aybarssmom_ Elifff7272 ben şuan 31.haftadayım hatta her ay regl günüm geldiğinde olacakmışım gibi ağrım olur :) ağrılarınız gayet normal tabi doktorunuza danışın gittiğinizde, muayenelerinizi aksatmayın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🍀