Krispiim16 beneto çok güzel bi araba değil bence. Fiyatı uygun sadece ama çok çok kaba.
Beşik konusuna da kendi ev düzeninize göre karar vermelisiniz. Ben bir tane park beşik bir tane de ahşap sabit beşik aldım. Park beşiği yatak odamda kullanacağım diğerini çocuk odasına koyacağım.