kızlar bebek istediğimiz için korunmuyorduk ancak ölecek derecede sistit oldum cipro antibiyotik ve ağır ilaçlar kullanmak zorunda kaldım o yüzden bu ay umarım olmaz diye dua ediyorum resmen.
sorum su yumurtlamadan 10 gün, korunmasız ilişkilerden 10 ve 12 gün geçti erken gebelik testleri negatif gölge dahi yok. regl belirtilerim var ancak hamilelik belirtileri de aynı zaten. sizce çıkar mıydı olsaydı ya? iki gün kala kan vericem de yine tabi kafamı rahatlatmaya çalışıyorum 😵💫 adete 5 gün var su an