Tuniimm 27 haftadayım 2hafta önce rahim ağzı 30mm ölçüldü doktor fitil iğne verdi hep yatıyorum erken doğum riski varmış bütün bebişler zamanında gelsin inşallah🤲🏻
hsrtt_ Tuniimm amin inşallah canım.Korkmana gerek yok bende 26.haftadayken kısalma oldu iğne+progestan ile kontrol altına altık 34.haftada bıraktım.Şu an 35+2 deyim.Dinlen çok ağır işler yapma çok yürüme sıkıntı olmaz🌸
Gulsen123456 Tuniimm 28 haftalığımda 22 mm e düşmüştü acil yatışım verildi. Şimdi evde sürekli yatıyorum🥺 30+4 olduk çok sükür🙏
hsrtt_ Tuniimm 2 tane yazıyordu 2 haftalık kontrollerim olduğu için sonra tekrar yazıyordu o şekilde toplam 5 tane vuruldum sonra iğneyi bırakalım dedi ama progestana devam ettim.