Ceren_salman64 canim ağrın belden girip şiddetli şekilde kasiklarina vuruyorsa ve belirli aralıklarla ise evet dogum ağrısı olabilir. Tek belde ise ağrın kendini yordugun için olabilir. Dinlendiğinde hafifliyor mu bide beline şu tut banyoda çok sıcak olmaması şartı ile bunları yapınca geçmiyorsa doktora gidebilirsin