051020antalya inşallah çok zor böyle her an bişey olacak mı diye beklemek, ebeler günde 3 kere bebeğin hareketlerine ve kalp atışına bakıyorlar geldiğin güne göre daha iyi diyorlar ama bişey olursa hemen doğuma almamız gerek diyorlar yarın da doktor bebeğin kan akışına bakıcak inşallah güzel olur herşey senin için de Allahım kimseye yaşatmasın ❤️