Detaylı ultrason bakıldığı zaman doktor bana bazı bebeklerin annenin böbreğine baskı yapıp büyümesine sebep olabileceğini söylemişti. Haftalar sonra sanırım tam da bu başıma geldi. Böbreğimden karnıma doğru bir ağrı başlayınca ne olduğunu anlayamadım korktum hemen hastaneye gittik, önce ultrason bakıldı, kan idrar tahlili yapıldı ve nst bağlandı bebekte hiçbir sorun görmeyince beni taburcu ettiler ama hayatımda böyle bir ağrı yaşamadım ben. Taş ya da kum olabilir filan dendi testlerde de bir şey çıkmadı fakat kanlı idrar yapıyorum bu arada. Farklı bir hastaneye gittik detaylı ultrasonuma bakan doktor böbrekte genişleme olduğunu söyledi bir tedavisi de yokmuş bu durumun bol su içip tuvalete çıkmak lazımmış doğumdan sonra böbrek eski haline dönermiş. Yaklaşık bir 15 saat çok şiddetli ağrı çektim ağrıdan kusmalarım oldu sonunda geçti. Bunu niye yazdım başına gelen olabilir belki diye, merak ettim başka yaşayanlar tecrübelerini yazabilir mi yani ne kadar sürede nasıl atlattınız sizde hangi belirtiler oldu ?