Kızlar herkese merhaba ben annemin adını kuracağım ama Kimin adını kurarsan ona benzer kaderi diye bir inanç var ne kadar inanmasam da aklıma takıldı buraya da sormak istedim çünkü annem babasız büyümüş ve eş den yana da şansı yoktu bu yasina kadar hep eziyet çekmiş ama kurmak istiyorum aklıma da takılmadı bu konu desem yalan olur sizin fikriniz ne bu konuda?