sedaashn Kızlar 38+ 5 oldum halen ne bi sancı nede bi su veya nişan yok sadece hafif belim ağrıyo acaba beklermiyim veya doğum sancısınnasıl olur
Elifinannesi5454 sedaashn bnmde hc br belrtı yokkn 38+6 da suyum geldı sonrasndada kızım geldı😂vaktı saatını beklıodur canm saglıkla gelsın ınsallh
anneyimmbennn sedaashn 39+2den selamlarrrr aynı soruyu ben de soruyorum ne zaman dogacak bu bebikler 😂😂
Elifinannesi5454 Minik-ve-annesi yok herhngı kan veya leke ttarzı bsey gelmedn suyum gelmeye baslamstı snra zaten hemn doktora gttm
Esraa29 Ruken34 cumaya randavum var bakım doktor ne diyecek birde benim bebeğim makat durustaydi inşaallah dönmüştür bu sefer
Nese7 38+3 hala bişey yok bizde bekliyoruz korkuyla nasıl gelecek nasıl olacak korkusu içimden çıkmıyor
Elifinannesi5454 Meryemp normal ıstemstm ama suyum geldı ve hc Acılma olmaynca sezeryan oldm ama cok sukur kotu gecmedı bıkac gun ıcınde toparlandm