tugcesakzci 3242-dmt iline göre değişiyor canım ben ankarada temmuz ayında Lokman Hekimden 12 bin tlye full doğum paketi aldım mesela aynı paket şuan 22500 TL. Sen hangi şehirdesin?
12345ipek 3242-dmt İstanbul özel BAHAT tema hastanesi normal 32 sezaryan 45 kan vs içinde değil topuk kanıda içinde değil
Minimalite 12345ipek amannn çok fazla biraz daha başka hastanelere baksanız nitekiminde sancıyı da biz çekiyoruz
Gozdecaner 3242-dmt avcılar Anadolu hastanesi normal 14 sezeryan 16 yılbaşından sonra doğumlara zam gelecekmiş kesin bilgi 😩
3242-dmt Bende Antalya dayım kızlar 13bin fiyat aldım evet yılbaşından sonra zam gelecek dediler. Şu an 32. Haftadayim sanırım aralığın sonunda doguruyorum sezaryen ile bu ay sonu gün verecek Dr bakalım artık
Hatice_5858 Memolininannesi evet bende ümraniye afiyete gidiyorum normal doğum için 7250 dediler sezeryan sormadım henüz
Bbuusra 3242-dmt Ben mayısda doğum paketi aldım. 2 ay sonra doğum inşallah. 21.250 ya da 22.250 ödedik.
Sevvalll42 Minimalite bişey sorcam bu doğumu parayla yapıyorlarsa amaç ne oda süsleme falanmı yani ne var içinde
12345ipek Minimalite vallahi çok fazla doğru ana benim doktorum orda diğer doğumlarımidq o doktor da yaptım yani hastane için değil doktorun pesinden gittim oraya
Smyye0303 Esra-dnkts cihanpole gitme hiç beğenmedim ben orda doğum yaptım 4 sene önce devlette yap daha iyi 😂