Kızlar 2 kimyasal gebelik geçirdim ekimde en son geçirdim. Tıbbi genetik sonucum aralık ocaktan önce çıkmaz. Ama ben hamile kalmak istiyorum yine sizce ara vermeye devam mı edelim? Reglimin üçüncü günü bugün ovülasyon testini reglimin kaçıncı gününden itibaren yapmalıyım?