Kızlar merhaba. 35+5 hamileyim. 2 gün önce çok şiddetli kasılmam ve sancım oldu. Acile gittim nst de bir şey çıkmadı. Açılma var mı diye muayene ettiler biraz kanama oldu o sırada.Açılma falan da yokmuş. Doktorum bu kanama problem değil muayeneye bağlı dedi.(Açılmaya ebe bakmıştı) Yoğun enfeksiyonum varmış 2 gece hastanede yattım. Hâlâ azar azar lakelenmem var. Şimdiye kadar kahverengiydi ve su şeklindeydi. Ama az evvel hafif kanlı ve mukus kıvamında geldi. Nişan mıdır yoksa muayeneye bağlı bir şey mi anlam veremiyorum. Çatı muayenesi veya açılma için muayene olup da kanama veya lekelemesi olan var mı?