Ben tesettürlü değilim ama malum kış zaten taytın üstüne uzun kazak giyiyorum. O yüzden 1 tane hamile taytı aldım. 1 tanede hamile eşofmanı aldım. Üst sweat ve kazaklarım oluyor zaten. Normal taytlarım ve eşofmanlarımda şuanlık oluyor. 22.haftamdayım. Ama hamilelik için aldıklarım idare eder herhalde