Nergiz7 ben 3 ay öyleydim. Hayata küstüm, bütün sosyal ilişkilerimi kestim. Sadece eşimle akşamdan akşama konuşuyordum. 3 ay boyunca sadece yattım yerimden kalkamadım, bana eşim baktı. Çok ağladım. 4. Ayda düzeldim. Bu süreçte kullandığım şeylerin faydasını gördüm; ozydn emilerek içiliyor günde 3 defa, bulantı bilekliği aldı eşim eczaneden faydasını gördüm. Bir de salatalık yedim sadece hem su ihtiyacımı karşıladı hem de içimi ferahlattı. Şimdi 9. Aydayım doğumu bekliyorum. Bunlar geçecek, geçmiş olsun.