1esmaatagunn_ sormaa son 2 haftadır kafayı yedim. Doktor karaciğer enzimlerime baktı hemen yanlış birşey var mı diye ama sonuçlar temiz çıktı. Sabah akşam en kaliteli kremleri sürmeme rağmen işe yaramadı. Şimdi zeytinyağına başladım bir tık daha iyi oldu ama cildiyeciye gideceğim doktorum git dedi çünkü. Benimde sadece göbeğimin ortası çatladı başka yerimde yok.