Zehra_deniz Kızlar merhaba 34+3 hamileyim. Doktorum bugün bana ciğer geliştirici iğne yazdı bebek için. 4 iğne bir günde 2 tane vurulacaksın dedi. Kullanan yada yaptıran oldu mu
Esilamm Zehra_deniz bende 34+2 yim bugün lekelenmem oldu sancım çıkmadı ciğer geliştirici yapıldı 2 doz 2 doz da yarın yapılacak nidicart ve progestan verdi doktorum erken doğumu engellemek için kilosu da 2440 çıktı
Ozr42 Bana 28. Haftada yapıldı erken doğum riskinden dolayı 2 doz hastanede yatmıştım. Orda yapıldı 24 saat arayla
December Zehra_deniz ya benim de şikayetlerim var da doktora gitmekten artık midem bulandı 😁 en son bebek çok aşağıda erken gelebilir dedi hic iğneden bahsetmedi. 34+2 deyim. Kasılmalarım var nst ye de sokmadı. Düzenli değil ama çok sık kasılmam oluyor hic de hastaneye gidesim yok valla yoruldum ya 😁