Ayaz51- Kızlar 25+2 haftalığız bugün ısırgan otundan börek yedim, yedikten sonra Google da sakıncalı olduğunu gördüm , şuan için bi sıkıntı yok ama bişey olur mu . Tedirgin oldum çok. Yiypte kötü bi durumla karşılaşan oldu mu aranızda ☹️
KuzeyinAnnesi10 Ayaz51- bulsam da ısırgan yesem vallahi çok canım çekiyor 😂 o 1 2 dilimli börekten bisey olmaz canım korkma.