Gebelik boyunca özele gidiyordum cuma günü özele gittiğimde 37+4 dedi nst çekilecek dedi. Nst ye ayrı ücret istediler param yoktu bende dün devlet hastanesine gittim nst te girdim sancım çıktı. Ve doktor bebeğin 39 haftalık olduğunu ters durduğunu dönmezse1 hafta içinde sezeryan olmam gerektiğini söyledi. Nst sonucunu alıp özele gittim tekrar. 40 a kadar bekle belki döner dedi. Kafama takılan arada çok fark var hafta olarak. Uygulamaya göre de 38+5 im şuan