obiranneeeeeeeee ben de pcoluuym 2 ay geçti ha geldi adet gelecek derken hamile kalmışım, nasılsa adet olucam diye hiç test falan yapmadım. En son çölyak için dahiliyeye gittim kan verdim her ihtimale karşı beta hCG istedi doktor, 2,5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Darısı sana inşallah❤