Offf bende aynı durumdayim suan yuremıyorum bıle ılk gebelıgımde de olmustu 1 hafta hastanede kalmıstım cıger gelıstırıcı falan vurmuslardı bakalım gecmezse gıne gıtcem ezıyet gıbı nst dırek agrı cıkıyo zaten sonrası zulum gıbı bısey durmadan acılman falan vsrmı dıye bakıyolar o yuzden dayanıyorum napcam bılmıyorum sol tarafına dogru uzan ayakların altına yastık falan koy sıcsk su torbası koy karnına biraz ıyı gelır ☺️