Çok haklısınız üzülmekte ama herşeyin doğru bir zamanı vardır belkide sizin için o doğru zaman gelmemiştir hayırlısını dilemekten başka çare yok. Rabbim hayırlısı ile kucaklarımizi bos bırakmasın 🙏
Streslemeyin düşünmeyin akışına bırakın ben 2 ay ovulasyon testi yapmıştım gebelik olmadı ondan sonraki ay aman ne olursa olsun dedim gebe kaldım ama zamanı değilmiş demekki Rabbim benden geri aldi. Doğru zamanda sağlıkla gelsinler inşallah 🙏