Faymer1 Merhaba kızlar 1 hafta önce grip oldum doktoruma söyledim Boğaz enfeksiyonu için antibiyotik verdi kullandım yarın da doğumum var ama daha burun akıntısı tıkanlığı var acaba sezaryene alırım aranızda bu durumu yaşayan oldumu
Catsofmom Faymer1 Kuzum burun akıntısı değil de öksürük varsa sakın olma 😔 Allahım öksürdükçe sezeryan dikişlerimle ikiye bölünüyorum gibi oluyordu. Çok kötüydü
Pembeebulutt Yarın doğumun var sonuçta bunu doktorunla görüş burdan alacağım cevap etkili ve yeterli olmayacak.
Faymer1 Catsofmom yok öksürük yok sadece burun akıntısı tıkanıklığı var yarın konuşacam doktorumla burdan sizlere de sormak istedim çok teşekkürler🌸
Svvl Bugün doktorumla görüştüm grip oldum 1 hafta var doğuma. Acil toparlanman lazım genel anestezi veremezler enfeksiyon aşağıya iner spinal olmak zorunda kalırsın dedi
Faymer1 Svvl ben yarın tekrar konuşacam doktorumla ama spinal istemiyorum 🥺 genel olmak istiyorum bakalım yarın nolacak hayırlısı inşallah