Buseemm Hanimlar bu bilgiyi duyan var mi ? duymayan varsa da ben duyurmak istedim rabbim kimseyi dusurmesin ama bu yontemi kullananlar adina cok sevindim allah yardimciniz olsun 🙏🤍
Lavinya_21 Buseemm aa gercekten mi. Cok güzel haber benımde ablam bu ay sonu baslıyacak devlete dün randevu aldı
Oznurkk Buseemm karşılıyor dediği %30 felan çok az yani. O da istedikleri o kadar çok şey var ki Allah isteyen bekleyen herkesin yardımcısı olsun 🥺
Birhayalimvr Canim bu yeni birsey degil ki arastirma hastaneleri ve üniversite hastanelerinin tip bebek bolumune gidiyorsun gerekli sartlari saglarsan rapor cikiyor bu sekilde daha az para ödeyerek yapiliyor
Buseemm Birhayalimvr galiba bunda faturayi devlet karsiliyordu sartlarda gelismeler olmus olabilir ben ilk defa gördüm bu haberi
momofmychildren Eğer genetik hastalık vs durumu olursa karşılıyor diye biliyorum aile hekimim öyle demişti
Kaderrr3065 Ay inşallah ya ben yapmayı düşünüyordum ama maddi imkanlar el vermiyordu umarım bu haber doğrudur ya
Buseemm Kaderrr3065 atv nin bugunku aksam haberini yayinladiklarinda izleyin yanlis hatirlamiyorsam ordaydi. Sonlara dogru yayinladilar
Buseemm Kaderrr3065 tam sartlarini dinlemedim sadece bi anlik dikkat kesildim o yuzden hepsini hatirlamiyorum
Birhayalimvr “Buseemm”#p30248589 haberi buldum canım https://www.ahaber.com.tr/saglik/2023/11/14/tup-bebek-isteyenlere-devletten-tam-destek-kimler-yararlanacak-iste-detaylar
Buseemm Yigit_Yagiz_Moms ben burda o kdr cok yorum gördüm ki devlette yaptirip bilmem kac binlerinin…. gittigini okudum. Devlet bu sekilde yapiyorsa bilemiyom valla sadece duydum ve bunu hic yorumlarda görmedim hep fiyat soran olmustu o yuzden boyle bi bilgiyi gorunce paylasmak istedim 🙃
Buseemm Oznurkk umarim beni ve bnm gbi isteyip de olmayanlari bu duruma düşürmez. Bu durumda olanlara da allah gani gani yardimci olsun 🙏