Doğuma son bı haftam kaldı ikinci kızıma hamileyim ve sezaryan olucak ilkinde sütüm hemen gelmediği için sarılık olmuştu şuan çok korkuyorum buda öyle olur diye hastane çantasında mama mi koymalıyım göğüs pompası mı? Mamaysa hangi marka önerirsiniz? Birde şuan sütüm geliyor doğuma girmeden hemen önce sagsam olurmu?(anestezi aldiktan sonra hemen gelmiyor süt)