28-subat kesi atılıyor neden yırtılmasına izin versin ki? İsterseniz bi başka doktorun görüşünü alın derim ben. Benim ilk doğumumda kesi atıldı enjeksiyon flan kapmadı biraz hijyene dikkat etmeniz gerekiyor ama sonrasında sezeryan gibi kendimi korumam falan gerekmedi sezeryanın hassasiyetini bi ömür taşıyorsunuz. Eğer zorunluysa diyecek birseyim yok ama keyfi sezeryana karşıyım birde hastalarını yok vajina yapın bozulur yok idrar kaçırırsın diye korkutan doktorlara gerçekten kızıyorum işlerine gelmiyor diye düşünüyorum açıkçası o yüzden bi başka doktor görüşü alın