Hazalaskin Randevu aldım zaten gününü bekliyorum, bence de riske atılacak bir şey değil. Kilo çok aldığımı şöyle düşünmüyorum hani insan kendini bilir, kollarım bacaklarım eskisinden çok farklı değil tabi bu kadar almasam iyiydi ama ikinci trimesterda iştahım çok açıldı bir kaç gündür daha sakinim :) en iyisi kendi doktoruma danışmak, aile hekimindeki hemşirelerin biraz düz ve ezber konuştuğunu farkettim, doktorların uzmanlık alanı olduğundan onların sözüne göre hareket etmek daha mantıklı.