Hanımlar iyi aksamlar yarın eşimin doğum.gunu eşim böyle şeyleri kutlamaktan hoşlanmıyor ama benimkisi her sene kutlar ben ona müsait olamadığım için hediye almadım gerçi 4 yıldır evliyiz bu dört yılda hiç almadım çünkü önem vermiyor böyle özel günlere şimdi yarın kutlayacağım ama öyle özel.bjrsey yapmiycam siz olsanız eşiniz böyle şeylere önem vermese bile kutlar veya hediye alirmiydiniz