Kızlar 6 haftalık gebeyim . Tsh 3,81 çıktı .serbest t4 normal çıktı. İlk dönemde tsh ın max 2.5 olması gerekiyormuş. Doktor dahiliye yönlendirdi . Dahiliye anti tpo baktı.onunda sonucu negatif gelince ilaç başlamayacağım takip et dedi. Ama içim rahat değil . Yüksekliğinde sıkıntılar olabilir diyorlar napmalıyım sizce tecrübelerinizi bekliyorum.