Elvin72 9. Hafta da decavite başlama sebebiniz ne acaba doktorun verdiğini düşünmüyorum çünkü doktorlar 3. Ay bitikten sonra başlatıyor çünkü bu arada tabiki de ikisi zararlı olur çünkü biri zaten folik diğerininde içinde folik var benim folik son 4 tane kaldı 3. Ay bitiyor bana da devavit verdi ama ben 13. Haftadayım yani olması gerektiği zamanda başlatıyor doktor o haftalarda vitamin alınmıyor mutlaka doktora danışın bence bir şeyin eksiği zararsa fazlası da zarardır