EsmaK Arkadaşlar daha önce hocayı tanıyan sezeryan olan var mı eli hafif midir ? Nasıl geçmişti tecrübelerinizi paylaşır mısınız 2 hafta sonra sezeryan olucam bende Canan hocaya ??
Ziynetdefne16 EsmaK Canan hocayı bilmem de benim doktorum Nesrin Baştuğ idi çok memnun kaldım ayrıca çok anlasiyli bir doktor Allah razı olsun ondan
Mervesrsy Ben de Canan Yılmaz’a gidiyorum ancak daha doğum yapmadım tavsiye üzerine gidiyorum o yüzden şu an çok bilgim yok