İnternette satılıyor kızılcık veya lohusa şerbeti diye geçiyor ben kızımın mevlüdünde yapmıştım pembe çok lezzetliydi şimdi mavi aldım oğlum olcak hazırlıcam dolapta gelene vercez ben de içerim. İçine tarçın karanfil şeker zencefil birazcık atıyorum kaynatıyorum içindeki şeker eriyince hazır oluyor süzüp soğutuyorum çok lezzetli. Geçen gün internetten kilosunu 125 e almıştım aktarda ne kadar bilmiyorum