Semrat 23 ekimde olmam gerekiyordu ysptigim trstlerim hepsinde hayalt de olsa silik cizgi cikmisti hataa 10 gün önce yaptigim testle ümidim basladi baya cizgi belliydi gun gectikce tekrarladım hayalet cizgi gbiydi cogunama vardi erknde bile vardi cok silik. Bak dun yaptim test kuruma cizgisi bile cikmadi. Ve bn adetten onceki iki gün ov. Testi yapmıştım pik cikmisti hatta dedim heralde bu gebeliğe isaret boyle öğrenen cokmus cnku. Zaten onun aksamina kan verdim sonucu ogrendim 2 gün erken adet oldum.