Kızlar 2 haftadır kasılmam çok oluyor yürümek hele hiç gelmiyor ,her gören karnın aşağıda diyor.zaten Dr um kasılmadan dolayı önlem amaçlı 1 kutu progestan kullandırıyordu perşembe 1 kutu bitecek bu arada annemlerin yanına gelmiştim dünden beri sırtım ağrıyor ve göğüs altım ağrıyor artı kasılmam çok fazla bugün de …ne yapsam bilemedim erken doğum olur mu ki? Devlet hastanesi var bbirtek burada gitsem kadın doğumcu da yoktur