Benimde dişlerimde ve diş etlerimde çok sızlama ağrı hissiyatı ve kanama oluyordu dişçide gece kullanabileceğim gece plağı yaptırdım. Meğerse dişlerimi çok sıktığım için oluyormuş. Gün içerisinde yemek ve bişeyler yemediğim zamanlarda da takıyorum. Kullandığımdan beri şikayetlerim azaldı diyebilirim.