Kızlar dün kontrolum vardı ama böyle bişey yoktu dünden beri sanki alt karnimda gerilme tarzı bişey oluyor ne olduğunu da tarif edemiyorum ki sanki beni dövmusler gibi sancı gibi de değil sanki bebek içeride rahatlama esneme hareketleri yapıyormuş gibi bir ağrı yere oturup kalkarken yataktan kalkarken zorlanıyorum gibi bu normal mi ilk gebeliğim çok korkuyorum yaaa dogurmam demiiiii 🥹🥹 dün doktorum 982 gram olduğunu söyledi bebişimin acaba artık ağırlaşıyor muyum bilmiyorum bu geçici mi yoksa doğuma az kaldığı için normal mi 🥲🥲🥲