gokcemeeric Kızlar 24+5teyiz bebeğim kız. Doktor bugün 750 gram dedi kilosuna nasıl sizce ? Sizinkiler nasıl yazar mısınız ?
ElifKarata gokcemeeric gayet iyi kilosu 24 te bizde 750 gramdk diğer bebekler le kıyaslama yapmamak gerek. Yapısal olarak kimi bebek anne bebeğe çok benzediği için iri yada minyon olabiliyor .
gokcemeeric HilalimM63 Arada 2 gün var ama benimki zayıf sanırım :( olsun bol vitaminli şeyler yemeğe devam
HilalimM63 gokcemeeric canm doktr zayıf gorseydı soylerdı bence moralını bozma..🌸anne ve cocukların yapısına baglı bence kg vs.. saglıklı olsnlarda tosun olmş ne fark eder.. en son kg alıyorlar zaten..😘💕🌸
minik_kurabiyeee gokcemeeric hiç kimseyle kıyaslama yapma gayet iyidir bebişin kilosu herkesin bunyesinden bebeğin bünyesine değişiklikler gösteriyor 🌺